FAQ

Hvordan får jeg adgang til kontaktinfo på udlejer?

For at se kontaktinfo på udlejer, skal du inde på annoncen trykke “Se kontaktinfo”. Det kræver et tilkøbt abonnement hos roomMe.dk, for at se kontaktinfo, såfremt annoncen stadig er tilgængelig. Du kan vælge at tilkøbe et abonnement, når du har oprettet dig som bruger. En bruger hos roomMe.dk, giver dig en boligagent service – helt gratis.

Du kan altid verificere om en lejebolig stadig er tilgængelig, ved at trykke “Se kontaktinfo” – også selvom du ikke er medlem. Hvis lejeboligannoncen er taget ned af udlejer, vil dette fremgå som besked, når du trykker “Se kontaktinfo”.

Hvordan kan jeg se, at boligannoncen stadig er aktiv?

Du kan altid verificere om en lejebolig stadig er aktiv, ved at trykke “Se kontaktinfo” – også selvom du ikke er medlem. Hvis lejeboligannoncen er taget ned af udlejer, vil dette fremgå som besked, når du trykker “Se kontaktinfo”

Jeg har købt et medlemskab - hvornår trækker I beløbet?

Ved oprettelse af medlemskab, resereverer vi beløbet med det samme, og medlemskabet aktiveres omgående. Beløbet bliver først trukket fra din konto, en efterfølgende hverdag.

Du kan se hvornår vi trækker penge næste gang, under din Profil.

Jeg har problemer med mit abonnement

Udfyld venligst formularen, og vi vender retur hurtigst muligt. Du kan også sende en mail på kontakt@roomme.dk.

Jeg ønsker at slette min bruger/profil

Ønsker du at vi sletter din profil samt alt tilhørende data, beder vi dig kontakte os via formularen. Du kan også sende en mail på kontakt@roomme.dk.